پایان نامه: ارزیابی اثرات جایگاه و مقبولیت برتر واحدهای تجاری در بازار بر روی مشتریان حقیقی و حقوقی
ارزیابی اثرات جایگاه و مقبولیت برتر واحدهای تجاری در بازار بر روی مشتریان حقیقی و حقوقی. (شرکت لبنیاتی کاله ) استاد راهنما : دکترحسین عابدی استاد مشاور: دکتر ایرج ساعی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم […]
پایان نامه: اعتبارسنجی واحدهای تجاری دریافت کننده تسهیلات مالی مبتنی بر صورتهای مالی
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی دانشکده اقتصاد و حسابداری پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) گرایش : حسابداری عنوان : اعتبارسنجی واحدهای تجاری دریافت کننده تسهیلات مالی مبتنی بر صورتهای مالی استاد راهنما : دکتر امیررضا کیقبادی استاد مشاور : علی نعمتی پائیز ۱۳۹۱ برای رعایت […]
پایان نامه:قانون چگونگی مناطق آزاد تجاری صنعتی جمهوری اسلامی ایران
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته حقوق عنوان: قانون چگونگی مناطق آزاد تجاری صنعتی جمهوری اسلامی ایران زمستان ۱۳۹۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فصل اول-کلیات تحقیق مقدمه:منطقه آزاد محدوده حراست شده بندری و غیر بندری است که از شمول برخی از مقررات جاری عمومی کشور متبوع ، خارج است […]
پایان نامه:وضعیت خاص حقوقی شرکت های واقع در منطقه آزاد تجاری شمال کشور
عنوان: وضعیت خاص حقوقی شرکت های واقع در منطقه آزاد تجاری شمال کشور استاد راهنما دکترمعزی,دکترنوروزی زمستان ۱۳۹۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیدهیک از ابزارهای مناسب برای جذب سرمایه گذاری خارجی ، ایجاد مناطق آزاد و تجاری صنعتی می باشد. در ایران بر اساس قانون برنامه اول توسعه اقتصادی ، اجتماعی و […]
پایان نامه:تحلیل و بررسی ادغام وتجزیه شرکتها درلایحه جدید قانون تجارت ومقایسه آن باقوانین فعلی تجاری
گرایش: خصوصی موضوع پایان نامه: تحلیل و بررسی ادغام وتجزیه شرکتها درلایحه جدید قانون تجارت ومقایسه آن باقوانین فعلی تجاری استاد راهنما: دکتر هیبت الله نژندی منش استاد مشاور: دکتر امید قاسمی سال تحصیلی: ۱۳۹۲-۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبعنوان.صفحهچکیده:.۱فصل اول: مقدمه۲فصل دوم: کلیات.۹بخش نخست: مفهوم وماهیت ادغام وتجزیه ازدیدگاه […]
پایان نامه : تاثیریکپارچه سازی زنجیره تامین بر عملکرد تجاری شرکت ها از طریق افزایش رقابت پذیری(شرکت های تولیدی قطعات خودرو)
عنوان: تاثیریکپارچه سازی زنجیره تامین بر عملکرد تجاری شرکت ها از طریق افزایش رقابت پذیری(شرکت های تولیدی قطعات خودرو) استاد راهنما دکتر حسین گنجی نیا زمستان ۱۳۹۲ برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به […]
پایان نامه: تاثیر پریمکسهای تجاری مختلف ویتامینه و معدنی بر صفات لاشه،فراسنجه های خونی و فلور میکروبی روده جوجه های نر …
پایاننامه کارشناسی ارشد رشته علوم دامی گرایش: تغذیه دام عنوان: تاثیر پریمکسهای تجاری مختلف ویتامینه و معدنی بر صفات لاشه،فراسنجه های خونی و فلور میکروبی روده جوجه های نر گوشتی استاد راهنما: مهندس فرامین جواندل صومعه سرایی
پایان نامه: بررسی رابطه بین بازارگرائی و عملکرد تجاری در بانک شهر
موضوع: بررسی رابطه بین بازارگرائی و عملکرد تجاری در بانک شهر استاد راهنما : خانم دکتر منیژه قرهچه استاد مشاور: آقای دکتر اکبر عالم تبریز ۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده یکی از ارکان بسیار اساسی بازاریابی جدید، داشتن فرهنگ و بینش بازار در تمامی سطوح سازمان است […]
پایان نامه:انتقال سهام و سهمالشرکه در شرکتهای تجاری
حقوق خصوصی عنوان انتقال سهام و سهمالشرکه در شرکتهای تجاری استاد راهنما دکتر داود داداشنژاد آذر-۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست عنوانصفحه چکیده ۱ مقدمه. ۲ پرسش اصلی تحقیق (مسأله تحقیق) ۴ فرضیهها. ۴ سوابق مربوط ۴ اهداف تحقیق. ۵ فصل اول : کلیات […]
پایان نامه : وضعیت مالی و نتایج عملیات واحد تجاری برای تصمیم گیری استفاده کنندگان ذی نفع
عنوان : وضعیت مالی و نتایج عملیات واحد تجاری برای تصمیم گیری استفاده کنندگان ذی نفع برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها […]
پایان نامه کارشناسی ارشد : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف …
بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف کنندگان (در فروشگاه های لوازم خانگی اسنوا) استاد راهنما : استاد مشاور : سال تحصیلی۹۲-۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون […]
پایان نامه : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد …
پایان نامه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی(M.A)گرایش: بازرگانی بین الملل موضوع:بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف کنندگان (در فروشگاه های لوازم خانگی اسنوا) استاد راهنما :استاد مشاور : سال تحصیلی۹۲-۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام […]
پایان نامه : شناسایی و الویت بندی عوامل حیاتی موفقیت در پیاده سازی سیستمهای هوش تجاری با روش TOPSIS -مطالعه موردی …
استاد مشاور: دکتر جواد وحیدی زمستان ۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده هدف اصلی در این پایاننامه شناسایی و الویتبندی عوامل حیاتی موفقیت در پیادهسازی سیستمهای هوش تجاری در سازمانهای کوچک و متوسط است. تاکنون مطالعات مختلفی توسط محققین و در شرایط متفاوت بر روی عوامل حیاتی موفقیت سیستمهای هوش تجاری انجام […]
پایان نامه:انتخاب روش مناسب سرمایه گذاری خارجی در صنعت بالگرد ایران ـ مورد مطالعه تعمیرات، نگهداری و خدمات پروازی بالگردهای تجاری
صنعت بالگردکشور، ازجمله صنایعی است که برای توسعه نیازمند صرف هزینههای فراوان میباشد. به علاوه اینکه توسعه این صنعت نیازمند تکنولوژیهای پیشرفته نیز میباشد. به منظور دستیابی به تکنولوژی روز در صنعت مربوطه نیاز به انتقال فناوری از شرکتهای چندملیتی و یا دارندگان تکنولوژی دراین صنعت و استفاده از روشهای مناسب سرمایهگذاری خارجی برای انتقال تکنولوژی از آنها ضروری